今日番到學校上英文堂又做同一野喇^^訓教.比miss叫醒左一次
不過冇理佢-3-佢都冇寫我個名去課室日誌到^^
奀仔又玩com嘟喇-3-真係服左佢,,,提子味-3-今次冇玩到,累累累
月同佢就係咁厄,玩到落堂訓醒都仲見到佢地揸住-3-
上通識小睡左陣,不過自主咁起左.唔似英文咁.一訓就訓到落堂^^
上數學又係咁過,咩sss.sas.asa.aas啊依d,都唔知點黎
食蕉得喇依次考試,上音樂堂咩都冇帶,吹笛,光良d歌-3-悶死,
又後又唱紅日-3-好舊啊,兩隻都係咁老餅
上電腦堂有如小學咁,,,次次都係咁,悶死喇
上中文急尿-3-同miss講,佢話得,不過抄西環1-3,我話妳好變態啊,miss笑住答番我,你話咩話
真係好好笑,最後都去左,miss真係太好人...^3^...
放左學留佢堂,一個鍾,做課後簿,未做完,做做下唔記得左拎不記
落番去拎,見到芝姐,珊姐,肥妹仔一干人等
點知比珊姐老笠左頸巾,捉鬼捉鬼,不過算啦,凍就係凍左D既,不過都係比左佢,
大大話話都比左佢3日-3-依3日番學都係到震-3-凍凍啊
留到5點就走左,見到班女仔,都係佢地一干人等同阿程
又同阿程去吹水...不過依次唔係同佢傾,佢同肥妹仔傾電話,我就同女優傾@@
佢竟然唔信我講果D野囉030...不過算啦,反正我都唔再諗依D野,傷身,卡卡
同佢係坐輕鐵站,一向一坐左冇幾耐就不由自主咁吐口水-3-核凸左-3-
吐到一大篤都係地下,我由於冇飲水既關係,吐出黎D口水都係起泡,吐到似精咁030
之後6點就番左屋企,去到商場同乾妹傾電話,原來我錯左,唔知係佢講錯定我聼錯之前D野
發覺係我聼錯多過佢講錯...佢把聲真係成熟左...好聼左^^
之後就番左屋企,聼聼下歌訓箸左...比媽子叫玵飲湯,好味
一日就咁過左
|