頂...聼日又要學校,嗚嗚嗚...唔想番啊,但老豆知我要番,所以點都要番
今日好攰,好似冇上過堂咈,,,堂堂都係到訓,,,正啊,數學堂訓左陣,比阿SIR嘈玵左,,,
之後我就大躺在桌子到,,,頸之JJ位都係桌子到,訓左陣feel到桌個直角頂住個肚,訓唔到
之後就拎過書包碘住個肚,,,舒服啊,,,訓到落堂咁上下,feel到有舊野訓住我,點知係珊姐個頭,,,
佢仲話好舒服,個位岩岩好,聼到哭囉,,,
之後打後既堂都係訓訓YA
開心既係,5月先再見到miss劉^^因為佢結婚喇,弓喜弓喜
依果個時候有第2個老師頂佢,劉仲叫我地去佢個婚禮,,,都唔知去唔去好囉...
不過佢唔係到係一件好既事囉
最好就度密月度到唔做咁就字好喇-3-
不過冇佢又唔得啵,,,冇佢我可能日日都頂老師,冇佢罰下會好悶架,,,我都傻傻地:-P
不過點都好啦,就係弓喜佢啦,,,
我仲要留多7日MS鄭啊!!!
愛妳一日有如一年,
當天的妳和現在的妳好大分別
當天的我比現在的妳改變曬
|