琴日個音樂劇真係好悶囉
最好玩都係同源叔傾計.我問佢你幾睡
佢答我18睡-3-仲話譚詠輛都係得果25
之後就玩G形夾,又係台外面夾黎夾去又幫手搞個台
放飯時間小到仆街囉,不過我地都一個鍾後先番
阿落問點解,我地話要搵位要買飯要食飯之後又要行番學校
就係講左依幾個字就冇野,
到到5點幾就同fuck.B,星,澄,西瓜果D周圍行
行到咁上下眼訓,所以就同佢地散左...同完佢地講掰掰就飛番屋企訓教
今日仲要番啊
是妳令我改壞習慣,
同時都是妳令我做回壞習慣