今日冇去糖果屋到夾糖糖食...-3-特登^^
第一個小息有人問我有冇糖糖喇...我話,,,有,,,,不過唔係比人食
係比狗食既狗餅,再問番佢地,咁妳地食唔食呢.個個都Q曬-3-
第2個小息,奀奀喊左出黎...唔知咩事...不過算啦,佢唔講我唔問佢就唔會再諗起
我都係忍唔字,不過唔係問佢,係寫野比佢,寫左「問世間情為何物」正正係依幾個字
搞到佢喊上加喊,仲C左張野,最後佢唔知咩事又冇喊...
上話劇悶死,個個都係台旁邊,見到阿海同英姐串,
]海佢平心都可以串到老師發火,係我就唔理佢3.7.21
屌左先算,一定會講曬粗口..我都係時候轉下我屌老師既方式
用C文D既語氣屌過,不過唔知得唔得呢,哈哈
星期一就搵暴龍試試啦,,,C文對暴龍,唔知佢羸定我羸呢,,,
之後就番左屋企喇,,,YOYO
今日先發覺妳係咁C文同咁有愛心,,,.
不過我都係要放棄愛妳
|