琴日去左香港大球地到睇一連3日既七人欖球...
一去到好人到嘔...人山人海...-3-,D座位多到嘔,好多人都係到睇,又大叫,又吶喊
個個都好似隻牛咁衝,無論係男定女都打到傻曬,,,
個個D速度同撞擊力都變態,,,由其係佢地D假動作,一人一下假身,,,轉曬D人再傳比隊友達陣,咁就5分,
再踢埋個波,仲要遠到嘔都踢得入,咁就可以拎多2分,7分落袋喇咁就...
睇到咁上下完左一2個國家之後,有個鬼佬冇著3冇著f得底富
衝啊衝啊,佢跳過所有既難,由1面既達陣線跑到對面-3-全地都大叫,我都有份,喉嚨痛痛
之後見悶就落左去影D鬼佬得婆,,,點知冇電-3-影得果兩三張,,,可惜,,,
之後睇到9點半係果到走...唔知點解要行好遠好遠,行緊果陣見到有個鬼佬訓左係地下到
好似飲大左咁,定唔知佢比車撞到,因為前面有架車比D龜查緊...好憎龜.V.
上車果陣真係好累,,,不過訓唔到...前面有個3年級既小DD係咁講野,連大佢十幾年既哥哥都話怕左佢,小DD<---自己人
番到黎個人散曬,番到屋佐同佢傾左陣電話,,,之後就教教左喇,,,
最最最可惜既係,,,今日本身可以見到老婆仔架,,,由於遲番先見唔到佢,嗚嗚,,,我依家一定要日日都帶住狗餅
廢事老婆仔唔理我XD
愛妳是一件痛苦的事,不愛妳是一件冇可能既事
|