雖然依家時間係1013
但我琴晚飲左支酒到,唔小心聼歌聼到訓左,
訓訓下阿程問左d好奇怪既野,但我聼得明既...不過佢想點呢
都算啦,唔關我事^^,佢問a君同b君邊個好d依d野囉,佢唔通想@@係就加油喇
之後肥妹仔又打黎,同佢傾左陣,佢話我把聲咩事,我就老實同佢講,
傾到咁上下佢笑住咁話我講野講到一舊舊聼唔清楚,又話我飲到傻左,
我只不過係飲左一支炸麻,聼歌聼到訓左,就話我飲醉,有冇咁易啊.v.
訓到2點9以為6點啦,點知見到老豆老母開左門黎訓,去左個小便發覺條頸咩事會咁痛
番上床先知冇枕頭,訓懶頸t^t,之後即刻彈番出去拎番,舒服舒服
之前訓到6點比電話嘈醒左,起身,聼到出面有電視聲,一聼就知老豆放假,冇得起身打機t^t
訓到8點,哥起左身,老豆見方咁亂就叫哥汁,哥汁左佢果d又唔幫埋我汁>v<
仲要叫醒埋我汁,咁比佢搞一搞咩都精神曬啦,詔左陣聼到老豆關門出街飲t
我仲唔彈起身打機^^打到悶毫上qz喇
留cm啊~~~謝
學會放手先懂得去愛妳
|