s.1的日子如果過
love_zi
暱稱: 髮。夾
性別: 女
國家: 加拿大
地區: 其他地區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2011-01-10
2011-01-02
2011-01-01
2010-12-26
2010-12-20
文章分類
全部 (145)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 145
留言總數: 1061
今日人氣: 23
累積人氣: 7012
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 3 月 8 日  星期一   晴天


2010-03-08 分類: 未分類

依家係0624

好凍啊

都唔知點番學,

又唔想箸咁多3喎

今日堂好悶,有暴龍堂啊

都唔知訓唔訓好,都係睇定d先

英文就一定訓硬啦,咁舒服,反正佢都唔會叫醒我架啦

so訓得就訓,橫技掂依家咁眼訓@@

0710就出門口嚐,凍凍凍

大定都穿多件3啦,唔係凍親架,

由其係妳啊,不過妳一定穿好多@@^^

好喇,打住咁多先,番黎睇下打唔青到XD

再 見

2014

今日好黑仔啊

普通話堂同隻暴龍嘈左幾巨,比佢寫左個名

抄書

凸言記起差沈sir罰抄2次

又罰抄

食中午果陣ms劉話我上暴龍堂果陣比佢寫左名話抄書作程罰

所以................又罰抄

之後落左去食野

食飽飽上番去果陣,阿程比見MS到手機

話要收

阿程死都唔比,之後去左wc,食wc同佢傾計

佢話ms要收左佢部野

之後去完就同佢一齊出番去喇

點知,ms問我富袋果d咩黎既...

我話唔關佢事,之後佢又話係唔係阿程部野

果陣我諗做咩咁問,明明係我做咩要話係佢啊

我同阿程死都唔認,最好笑,ms問阿程咩名佢竟然話唔記得-3-...

老師搞佢唔掂就問我

我問番老師轉頭咁妳又叫咩名啊

佢唔答

oq曬...

轉過頭又叫我寫小仔,話承諾唔再大

之後阿程入左黎班到陪我寫,但良佢係咁嘈ms

我都知佢係想我同程張手機放係第2到

不過搞到老師發老脾

叫左班主任同程個班主任落黎

最後都要死死下比部電話佢T^T

上老林堂果陣,佢黎左,叫我出去,行緊果陣林sir叫我唔好咁火-3-

無奈左,一d都冇火囉,不過出到去見到人1就有d唔happy囉

叫我寫口工子,都唔知點寫-3-講講下先知佢打左比我老豆

佢都唔知我老豆係唔會話我,係打就我打老母啦

不過老母都冇咩點話我,所以打邊個都唔怕,

反正又唔係拎出黎玩果陣比佢收,只不過係冇拿拿捉我,所以4加唔會話我

唉英文又比老師發現左食香口膠,死都唔認

之後又抄校規T^T

落堂果陣係後樓梯到傾,話我好嘈,不過少左,又話我係咁出位,佢都知我唔係出位搞事

所以只係抄1-30單數,足足要抄5次校規,一次在風中,慘,到依家都未抄

比老師插完就番班到抄野,抄到6點幾,係果段時間,星同程都係到,嗣,星佢都要抄,程就陪到我地6點幾就閃左番屋企

番到屋企2為老豆會話我,點知叫我洗手食飯,咁都冇事,YOYO