依家係0624
好凍啊
都唔知點番學,
又唔想箸咁多3喎
今日堂好悶,有暴龍堂啊
都唔知訓唔訓好,都係睇定d先
英文就一定訓硬啦,咁舒服,反正佢都唔會叫醒我架啦
so訓得就訓,橫技掂依家咁眼訓@@
0710就出門口嚐,凍凍凍
大定都穿多件3啦,唔係凍親架,
由其係妳啊,不過妳一定穿好多@@^^
好喇,打住咁多先,番黎睇下打唔青到XD
再 見
2014
今日好黑仔啊
普通話堂同隻暴龍嘈左幾巨,比佢寫左個名
抄書
凸言記起差沈sir罰抄2次
又罰抄
食中午果陣ms劉話我上暴龍堂果陣比佢寫左名話抄書作程罰
所以................又罰抄
之後落左去食野
食飽飽上番去果陣,阿程比見MS到手機
話要收
阿程死都唔比,之後去左wc,食wc同佢傾計
佢話ms要收左佢部野
之後去完就同佢一齊出番去喇
點知,ms問我富袋果d咩黎既...
我話唔關佢事,之後佢又話係唔係阿程部野
果陣我諗做咩咁問,明明係我做咩要話係佢啊
我同阿程死都唔認,最好笑,ms問阿程咩名佢竟然話唔記得-3-...
老師搞佢唔掂就問我
我問番老師轉頭咁妳又叫咩名啊
佢唔答
oq曬...
轉過頭又叫我寫小仔,話承諾唔再大
之後阿程入左黎班到陪我寫,但良佢係咁嘈ms
我都知佢係想我同程張手機放係第2到
不過搞到老師發老脾
叫左班主任同程個班主任落黎
最後都要死死下比部電話佢T^T
上老林堂果陣,佢黎左,叫我出去,行緊果陣林sir叫我唔好咁火-3-
無奈左,一d都冇火囉,不過出到去見到人1就有d唔happy囉
叫我寫口工子,都唔知點寫-3-講講下先知佢打左比我老豆
佢都唔知我老豆係唔會話我,係打就我打老母啦
不過老母都冇咩點話我,所以打邊個都唔怕,
反正又唔係拎出黎玩果陣比佢收,只不過係冇拿拿捉我,所以4加唔會話我
唉英文又比老師發現左食香口膠,死都唔認
之後又抄校規T^T
落堂果陣係後樓梯到傾,話我好嘈,不過少左,又話我係咁出位,佢都知我唔係出位搞事
所以只係抄1-30單數,足足要抄5次校規,一次在風中,慘,到依家都未抄
比老師插完就番班到抄野,抄到6點幾,係果段時間,星同程都係到,嗣,星佢都要抄,程就陪到我地6點幾就閃左番屋企
番到屋企2為老豆會話我,點知叫我洗手食飯,咁都冇事,YOYO
|