今日個練習好唔開心囉,
又係練果d野.我知你都係想我地玩得好d姐,但洗唔洗一有新人就做番d做過既野??
雖然唔係唔好玩,但又冇新野玩,真係好悶架,
我只不過係想玩d激少少既訓練囉,不過算啦,點都會有日玩到既,我又唔係立即唔玩
今日又有一班新人喇,十幾個到啦,一開始都對佢地冇咩野架
但玩玩下真係好過份囉,講明用雙手輕輕咁捉人,我依家又唔係屌佢,
做乜春野一下重推推埋黎啊,搞到我爆血,平時撞傷少少就話冇所謂姐,佢地一撞
就撞到我D血由波羅蓋流到對鞋到,唔指係一絛血,中間仲要有血係分開流
撞到我真係唔緊要喎,連SOR都講囉,
下次如果玩用身體撞過對方到既話,我一定會撞到你地爆血,我爆唔緊要啊我遇左喎,但你地唔知先係慘囉,
之後阿SIR同「聼哥」扶我指血,果陣見到D血真係好無奈囉,「慢D」見到都好無奈
之後就玩左陣就去左洗白白搭車番屋企,點知「慢D」叫我星期日去天水圍個運動地練波
真係有D唔想去,但O咀,阿肥,阿浩又係到,加上我都要睇下得唔得閒架「慢D」
之後就去左不江間味太朗到食左碗地獄拉面,食飽飽又去左間唔記得左名既糖水店到食左碗楊之甘露
真係好飽飽,之後就番左屋企嚕^^
|