今日番左大陸拜山-3-
攰到哭
7點就出左門口...去到阿叔到都8點到9點
去左大陸飲茶...好驚中蕉..<---知道既人就無謂多講..最衰就通識老師啦
阿叔個仔好得意,,,肥嘟嘟...不過一時睬人一時又唔睬人,,,
有次仲叫我走,,,我好慘心...飲左茶就出發,,,個c機搞到遲左好多,,,
去到又係做番之前d野,,,坐樓梯,,,d石仔坐到我好痛,,,好似係到幫我針灸...
見到個b好想笑,姑姐果佢隻揪,,,個b唔夠手長,,,因為佢媽咪抱住左佢.v.
姑姐就係咁拍佢個臉-3-,佢嬲到震.v.///最低能既係,同姑姐隻揪完之後
姑姐請佢飲水,佢竟然飲,冇骨氣,,,d人一有糖佢就痴邊個,,,人仔細細咁鍾意食糖,,,
之後拜完攰到嘔
依個唔算慘,,,慘既係我坐果個位係最後,,,最後有4個位,我坐左個,之後果d唔記得,,,
重頭黎喇,本身後面得兩個係食煙,不過佢冇食,,,當我訓醒見到老豆坐左係後面,依次有3個煙文
3個唔係問題,問題係佢地3個同時食煙,食煙唔係問題,問題係3個都唔同既煙,搞埋一齊既味好臭,
一隻味當然冇問題啦,,,依次係3隻都有,仲要係我老豆食紅萬,一個表哥食黑萬,定唔知黑冰...第3個就唔知,
開左個槍之後以為冇野啦,一開再望前,個b既老豆又係到食煙,車開既時候d煙當然係向後飛啦,所以我又比煙搞到雲喇...
4個煙文,help啊...不怕算啦,,,我又唔係未嗅過同食過-3-
之後就同阿哥番左香港^^
愛妳再恨妳又變成愛妳
|