由於主腦壞左,依幾日都冇打到qz-3-
由於屋企有3個細路(加埋我)所以開到手腦既機會就只有6點-7點
都唔知幾時先轉電腦,唉
琴日放學好心陪阿興,點知比個廢到演屌
係咁多人果陣先黎屌我,有冇事啊佢
第一次同佢地甲鬼知佢地d野要放係邊咩,放錯又叫我放多次,係咁叫我
下次再無理咁屌我我一定同佢鬥屌,到時大家係台上面出醜姐
我係細路佢係大人,我睇佢樣衰d定我樣衰d
冇野講喇
妳只會係我心中的一處傷口