星期三又去左元朗玩,,,同阿澄去左秋千<---好細個
9點半番左天水圍
搵老婆仔玩,以為咁晏會見佢唔到啦,點知餉主人好晏先帶佢落去
所以我就可以見到佢喇,買左零食去比佢食,D狗腸仔好似人食既腸仔咁,冇分別,D游如C都係,好香-3-
同佢玩玩玩,不知不覺就十一點嚕,晏嚕,佢地都要訓嚕,冇得見嚕,不過我唔怕,今日(星期五)又有得見嚕,不過唔知會唔會落雨姐,
如果唔落宦;3可能會去既,但去左既過佢就冇得減肥嚕,,,因為又係係到食野,,,唔得再係咁食野啊佢
再食就好似佢主人咁,變成肥妹仔架喇,到時就冇人要嚕喂
之後佢地走果陣熊打比我,問我去唔去唱K,搞到我都唔知點答好,
不過算啦,到時先算,哈哈
琴日阿樂話有3個老師同時頭訴我,唔比我係台邊,咁未唔好比我係台邊囉,我好想做架
佢地3個都白白地既,3個都係冇拿拿屌我,唔好話我比人屌啦,換係你地都唔忍啦,我份人會唔搏咀既人咩,
屌,真係膠膠地既
同妳相處既時間太快喇,時間可停留?
|