今日又去tama到嚕
唔知佢醒左未呢??
去到第一時間一定係玩貓貓-3-
雖然咁做有d對唔住老婆仔,,,靜係玩貓貓唔理佢,哈,放心啦,我星期三會黎搵妳玩架喇
仲帶埋狗餅.一定會食到妳飽飽,到時唔準妳食咁飽架,我會同肥妹仔單聲...
好喇,我都係時候去tama到喇
依家番到屋企嚕^^'
貓貓好得意啊,,,又大隻又肥
甜甜一見到我就望住我...我唔理佢,之後望一望出面,見到甜甜係咁望住我,,,
我就行過去同佢玩,玩左陣就抱住左佢,,,又肥又白^3^啜啜啜
之後就同佢地玩玩玩,玩左陣,勤都黎埋,佢打機我掛機030...
玩到五點半到就同勤食左d野,之後大家就番左屋企喇,,,
唔見左8達通啊,好唔方便,車錢又要比多一倍,,,唉
今手唔想打喇,,,係咁
|