琴日番左大6探人
悶到我嘔喇...唔係企就坐,唔係坐就企<---好廢^^
一去到就飲茶,飲到10點幾,之後去左姑婆到玩佢隻貓,真係好得意啊
細細粒,又黑蚊蚊,得個肚係白色...隻腳2都係,但得意既係,佢隻手囉...得手掌果個位白色
好似著左3咁^3^,之後唔知幾多點,又去左E院探一個BB.探果陣佢連12個鍾都未有...
咩都好細030...個臉細到唔知點形容囉...探果陣悶過頭,所以我就行左第2到<---門口...
見到BB都有游泳班,見到果陣O左囉...點游啊D BB 所以就無奈左
探完就同阿媽果D去食KFC...食食下有2個男仔同一個男人坐左係旁邊個位到(好出奇)
奇就奇在佢地食野果陣,佢地同我地一樣都係食一筒雞(有突別咩)
突別既係佢地食果陣,個男人買左之後放左係個檯到就唔知係去WC定係洗手啦!!!
之後果2個囝仔就好似傻左,係咁把入面D腫搶黎搶去,好似未食過咁,把搶到D雞放係個檯到-3-
依個唔係重點,重點係有個人左手雞翼右手玉米,兩者之間仲有杯野,嘩,都唔知佢有幾個咀既,,
可以咁食都得,又成咀成手油,仲可以擦係個3到,都唔知佢老豆老母點幫佢洗3,佢地食完我地都仲未食曬,仲要係早佢地好多買-3-
之後就番番姑婆到拎野去第2到,係果段時間厄左陣貓,,,之後就去左第2個地方
去果陣阿媽行錯左路囉,,,搞到累喊喇T^T,不詔最後都去到-3-用左唔知幾倍既時間,,,
\去到仲要行到6樓...去左坐左陣同果到幾個人去食飯,,,
阿媽佢竟然可以同佢個FD傾計傾到唔見左2個仔同一個女囉,真係服左佢,
搞到我地要番轉頭搵果間6樓入面果個人,,,好彩佢唔去炸,唔係又要行去姑婆到,當佢地送我地過去搵媽果陣真係唔係幾好意思囉
搞到人地帶埋2個小朋友一齊同一個EE,佢做完手術都要同我地一齊去-3-...如果媽冇唔見我地既話,佢就可以戚屋企到訓教果D啦
唉,,,真係有D好對唔住佢囉,仲要係媽佢小學個好朋友喎,,,
不過佢都冇野,係酒樓到食飯,,,就係未食飯之前諗左好多野
諗,如果我真係番唔到香港會點,番唔到我倒不如死左佢,雖然佢唔算D係咩...但我忘記到佢嗎,林林種種既野都諗過下啦
當時真係好迷網囉,,,不過好彩冇事...飽飽之後就番番香港,第一時間掛心老婆仔-3-
我講果D野真係好唔認真咩,點解我講咩妳就唔信咩,唔通我要係妳面前要講假話咩??想咩,妳想我都唔想啦,
要對妳講大話,冇可能,之後番到屋企傾左陣SMS就教教左,,,
有一秒係想再妳當妹咁睇
有兩秒心阻止我
有三秒想打比妳同妳講
但有4秒個口叫我唔好講,
「我愛妳」真係咁難講咩
|