真係好對唔住您地囉,
成日都留CM比我,但我唔係成日留番比你您,,,放心啦我會日日都留番比大家架
阿澄,星,fuck.B我,由依家開始唔會再食,就算係都係一口兩口,唔會太過份,所以就唔好意思喇,
不過出去果D都會出,食就唔好喇我,唔想再比人話,傷心...
聼朝番十一點YOYO,正啊
我真係要搵日番小學搵郭老頭幫幫手,數學真係唔掂,不過佢都有叫我番小學既~~~
所以呢,數學可能會得番^^到時就辛苦你喇,郭老頭,到時呢,你一定會教得我好辛苦,好似小學咁
歐陽8婆果D喎,我點都唔會搵佢,搞到我小學既童年快樂冇曬,真係多得佢唔少,我小學童年回憶就只係停留高老師果段
如果係高老師教我小五同小六呢,我就係好開心,佢個人又肥又可愛,加上都唔鬧我地班既,,,就算係都係一兩巨,唔會搞到我地唔開心
但歐陽8婆就...唉,提都唔想提囉,好凸春囉,,,佢個死人樣我到依家都仲記得,正仆街樣
中學都好彩有個勁係到,傻傻姦姦咁,成日都比我地叫3叫4,真係好,
今日去幫源叔手既時候,比SO SIR佢地果D阻住,話危險,唔比我幫囉,,,我不知幾想幫手架,
可以玩電鋸,點知,唉,冇機會啦,玩毛...唉,番到後台又係到尻坐,都唔知有咩用,日日都放咁晏
不過都好,唔洗咁早番屋企,正啊,好開心,
仲有既係,我依家先知我上次係去左U19到睇,唔係U16,去錯左地方,好彩冇落場,唔係骨都冇,,,
25號打U16,到時都唔知去唔去好,,,下星期三又要話劇,可能又唔去得打波,,,又可能去澄到玩,唉,都唔1 點好,不過多數都係唔去打波架喇...
所以呢,我都係玩字係第一,所以嘻嘻,又唔去得嚕,
之後可能搵老婆仔,同佢玩陣就番屋企...
愛妳係一件好痛苦既事囉,但唔愛妳仲痛苦...
|