今日係我第一次踏入舞台,雖然踏上去既次數唔多,時間唔長,
但我好享受同您地一齊合作,一齊既嬉戲,,一齊既樂...苦...哀等等
雖然同您地相處既時間只有半年多,但我對您地既印象真係十個好,又玩得又笑得,
雖然您地有時扁咀,但我知您地只係一時既扁咀
無論係B班又好,其他班既又好,好似豆丁...肥蓉...果D啊,同您地相處既時間雖然短短果幾日,不過您地真係好可愛囉,細細粒(卡娃依叻)
雖然依個舞台劇D老師(唔計阿樂)真係好黑人憎囉,但我知係想令到個舞台劇成功,
但我同您地頂咀就唔等於係頂您地,只係想發表我唔係比您地食住,我有權反映我既意見...
雖然差唔多個個老師都投訴過我,但我知道您地投訴我,但我冇出過聲囉...
唔係阿樂同我講番我都唔知囉,以為頂您地好過引啊!我冇諗過後果架!我都知有一定既後果,只係想發表老師唔係大曬
阿樂搵我密密針果陣我慐到佢講我真有少少想喊囉,您地知唔知啊,搞到阿樂難做,搞到佢好似夾住係中間咁,好對唔住阿樂
前果幾日真係好悶囉,但經過今日令我改觀,雖然唔係一個好磚業既舞台劇,但都做得好開心,由其係完果陣,雖然掌聲唔係主要俾我地,但聼到已經好悶心啦!^^
最開心係放果陣影左好多相,開心開心,由其係黑衫組既人啦(後台人員),最童真最單純,我愛您們唷!^3^~~~啜啜
愛恨分明,愛就是愛妳,不能改變
|