今日玩左玩...OK好玩啦,幾好笑
一上到車就同珊珊姐姐,芝芝姐姐姐啤啤
玩大話啤,珊珊姐姐佢好識講大話<---所以次次都佢WIN-3-
之後MISS話唔比玩,所以就冇玩
去到果到先仆街,行我我掉肺囉,又行上行落,果到D廁所真係,,,唔想講囉,
張俊傑柯柯下尿係到周圍柯,問佢咩事啦,佢話射蚊蚊喎,我同佢講話睇D蚊幾時吹雞,咬到你DD腫曬
佢笑左喎,之後出去洗手果陣比日日姐姐見到我拉褲鏈...好咸啊佢,咁都見到喎
之後我地就利番番去,之後個男人就大我地睇水稻,又講點插水稻等等,又大我地睇牛屎,話唔臭喎,有個女仔佢好夠薑咁學個男人玩屎
之後就大我地行行行,又哩又路,之後睇工具---又講之前有3隻牛,一隻叫阿風,一隻叫阿竇,人隻叫阿珊,最衰第一隻唔係叫阿李啦
之後仲照左好多相相TIM...之後咁上下就行番去話教我地用稻草整馬,但整馬之前叫我地玩米,我玩左一陣,隻左手既無名指就腫左
整馬果陣我地就係到玩,有講有笑
番黎果陣都係係車車到同珊珊姐姐,芝芝姐姐,張俊傑玩啤啤
番到黎我地就去左食野,食完就去左TIM記到食糖水,個個女仔都叫綿綿冰,俊傑就食楊露,我叫左子米,正啊,食食下又玩啤啤,
張俊傑一唔出就拍佢個頭,下下都用力車佢個頭,唔知我係唔係受左MISS井既影響啦,因為MISS井差唔多日日都打我咁濟
最痛果次係由後面一把車去我後腦到,醒曬,日日姐姐都聼到,佢仲係到笑,過份,所以我就唯有係張俊傑到發洩,真係難為佢嚕
今日係就係累左D,但都幾開心既
去相簿到睇啦^^
|