今日要番學喇,今日我一定唔可以同暴龍嘈,,唔濟啊,點解過得咁快架D時間
點解唔可以停留啊,我唔濟x2
停係最開心果到你話幾好呢@@
阿妹果件事原本我係岩左既,,,果個人真係佢家姐
原本係佢地屋企人拎左佢部電話再打比我,可惜啊,可惜佢地係我訓左唔清醒既時候打比我
搞到我亂咁講野,連自己都唔記得好清楚<---所以呢,有我電話既人呢,小心D喇,我可能講野講唔清楚同分分鍾會講左D唔應該既野架,可能係粗口都唔定
不過佢屋企人咁做都係出於關心阿妹姐,我唔怪佢地,怪竟任我果陣訓著左啦,真係好唔抵
唔係我就可以同佢家姐傾計架喇,就係差果少少,,,魚,唔濟啊x3
幾真顛正正同佢家姐傾一傾啊,佢地兩個把坪真係好似,唔清醒都可能聼唔出,一個係可愛既聲一個係有少少成熟-3-
唉,可惜啊...魚魚魚,,,仲有唔知幾個星期就考試喇,唔知點好,,,溫唔溫書書好呢@u@
忽然好掛住kube老婆仔啊,幾時先見到佢啊,唔通又要等到星期三??唔濟啊x4
唔濟啊x5唔濟啊x6唔濟啊x7唔濟啊x8唔濟啊x9唔濟啊x10唔濟啊x11唔濟啊x12唔濟啊x13唔濟啊x14唔濟啊x15唔濟啊x16...
待妳差,只是想妳怕
|