考試好慘啊
依兩日都唔識啊
屌凸咩
差唔多題題都唔識
一定冇一題拎到全分,,,唔濟啊,,,啊啊啊
聼日又黎喇,,,後日數學,一定唔識,,,凸凸凸...我要合格啊,,,比我合格啊
一定要啊,一定要,一定要,
唔係我實仆街得啦
奇待7.2啊,,,我要BBQ,,,好耐都冇見過小學雞喇,,,嘻嘻