放3日啊,,,點頂啊
好悶囉係屋企,都唔知可以做D咩好囉,頂頂頂
唔係打機就睇電視,最無聊D就訓教教,啊,依家生活好難頂啊
有冇人搵我出街玩啊,,,有就打我手提啦
我一定出啊,知我手提既人就打下啦,您地都唔想您地既朋友「我」做自閉仔架
好慘架,,,我就黎自閉喇...我依家一開機麵係冇野做,再唔係既話搵我打機都得架,不過要睇下您地係玩咩先得,
加上依家又鬼死咁熱,又要係屋企,我就黎唔得喇,係出去既人就搵下我個朋友啦
唔該,再唔係打黎我手提陪下我傾效啦,518186X3啊...打啦,唔打我死架,,,係會死架,我唔想死啊
我真真係好好想想搵搵人人陪陪下我,就算係唔知都得架,,,打左過黎話搵髮夾就得架喇,,唔好打錯啊,,,您地得1/10個機會可以打到比我架炸
您地仲唔快D拎起個電話打比我,,,髮夾啊,,,打黎搵下可憐既髮夾仔啦...
我發毛喇,,,我生壽喇,,,打啦打啦打啦打啦打啦打啦打啦打啦,唔打比我既話我就打您地個PATPAT架...
多謝合作XD
|