今日同平時咁,冇咩野好做,,,
同之前一樣冇咩發生過,日日都串老師...
放左學之前去左個fd到玩,玩左一陣cso,,,之後8點到去左跳舞,
跳到我好屌,真係好辛苦,對我依個岩岩入去玩既人黎講都唔過得去啦
因為我手力唔多好,冇咩力,所以我依家要搞好過手力,所以我聼日要去錬手力
不過聼日去太子打波,如果我聼日真係玩得累既話,我後日唔番,哈哈,,,係既話我就可以放4日喇...
今日同KUBY玩啊...wing佢係我面前曬命囉,搞到kuby理佢唔理我
不過都好既,佢今日比我抱啊,其實佢都唔係好重姐,好輕囉,都唔知肥妹仔佢點解話佢肥,
聼日仲可以見到佢啊
點解妳唔早d講,依家遲左喇
傷心的時間可不能不過?傷心已成過去,對唔住,我愛妳不起\
只好在後面好好支持妳,
|