好悶啊...今日諗住去不江睇下有冇人啦
點知冇人喎
之後過多陣見到忽B喎,佢話等個FD喎,所以就同佢等左陣
之後就傾傾傾,不過過多陣超多人,,,30-40個人到啦,,,
個個都好恐怖,所以我就回避左,哈哈,,,驚驚,
之後就番左屋企摺星星