琴日係我係中學入面最開心既一,但同時都係係中學最無奈既一日
開心既係,琴日同珊珊,芝芝,日姐,奀仔,星一齊睇波斯王子,
我地一係元朗百老匯到睇十一點,本身睇猛鬼街架,點知得晚場有得睇,so就冇睇
波波王子都幾好睇既,不過都係得打鬥果到好睇囉,d音響好勁,搞到個身都震埋-3-
入場之前比把女士們逼請食左個大爆谷<---其實係我之前做錯左事,所以就請囉030
唔知邊個女仔話睇睇下喊左出黎-3-.哈哈,咁都可以睇到喊
之後不知不覺就睇左兩個鍾,1點先出去
之後去左千色玩同食野,又去左照相相,之後3點幾奀仔先出現,so先3點出去MK同芝佢出去收貨
出到去去左朗豪X行街街,好高030.上電梯都上左我地1分半鍾-3-
之後又戚果到影相-3-之後珊佢話要番屋企所以就番天水圍,搭地鐵果陣我地掛住影腳既關係所以就搭過龍-3-
搞到珊佢遲左番屋企,我地係咁跑係咁跑,跑到身水身汗,終於上到西鐵喇,去到元朗個站我地個個都同珊佢講掰掰
我地講掰掰果陣係車開左果陣先講-3-好似之前d人送火車咁,追車講掰掰-3-
番到元朗我地又去左千色,,,之後芝佢又話再影貼紙相-3-日佢同我都唔影-3-所以最後就冇影喇
於事我同星,芝,奀佢去左M記到食野,之後就散嚕,,,奀佢就陪芝,我就同星佢番天水圍,,,
番到屋企睇番D相真係覺得大家個樣都好傻,,,哈哈
不過無奈既係,鴨鴨佢話好憎我喎,唔想再理我,又話咩我講過D咩我自己最清楚,唉,我自問對得住自己
有錯我一定會應囉,我有邊次係學校做錯事係唔應架,有邊次唔係比MISS罰啊,
妳又唔講發生咩事我點知啊,妖,,,好無奈囉,我到依家都唔知自己講過D咩同做錯D咩,,,
我依家就只好等妳,等妳講出我做錯咩,,,等等等等等,
等待中...
|