今日對卷,都唔錯XD幾好,愛人啊,妳都要考好D啊,我支持妳架,十十十十十十卜
放左學諗住去話劇啦,點知又有唔開心既野發生
死人4海龍王,屌凸佢咩,冇拿拿話尻我哩又話我路
又話我單手又話我抬得唔夠高,佢枇點啊,我又唔係唔得喎
依家又冇出事,就算出左事都唔洗佢理啦講真,話尻我,不過我好冷靜咁面對佢,
只不過係佢一巨我十幾巨咁解姐,搞到佢唔比我幫手叫左我落台到坐
之後坐左好耐,阿樂話做咩事,我話佢係又話唔係又話,又叫我出又叫我入,當我馬騮仔啊
之後阿落又問我係小事定大事,我話小事,佢又好細聲咁問我叫我估下佢覺得係大事定小事
我是但咁答大事掛,佢話小事,我又好火咁講話佢無理取鬧,阿落又話支持我但唔會支持我屌佢,
話佢地係無理,放左又比野我聼,我凸柒佢咩,不過佢魚我好多囉,加上我唔係出世比佢屌架,上過電視唱過歌大曬咩,係到嘈我
多謝珊珊妳啊,安慰我,哈哈,
寶貝妳都係啊,聼我掃苦,我好開心好愛妳啊,啜啜啜
|