琴日諗住出去銀座食野啦,,,點知見到筠怡喎,,,細細粒好得意啊
之後同佢慢無木的咁行行行
行到惠康果到果陣打比熊,,,問佢係邊,佢話紅福堂,咁岩我又係係紅福堂上面
所以就落去搵佢喇,,,加上佢一家人都係去銀座,SO就一齊去,
係未走之前就睇下熊個細佬啦,點知比佢踢左個屎忽一下,好彩唔中
熊佢唔知講左D咩,搞到筠怡一野踢左落去,哈哈,心都涼曬,YOYO
不過筠怡真係好得意,全身都黑,哈哈,成個公主咁,,,哈哈
點知熊阿媽話去不江,SO就同佢地行去不江,之前同佢地一定人食糖水,我依左個雪花,筠怡就楊之甘露,
佢阿媽仲話幫我同筠怡埋單,我緊係唔濟啦,,,咁魚,所以最後都冇,,,幫筠怡埋單,齊頭50雞,之後就同佢地兩個行左陣,
搵住去搵鴨鴨啦,佢又話唔得喎,所以就冇去到
之後星佢就陪我買野,我就陪佢放機,.,,
5點到閃人
不過見到筠怡真係好開心啊,,,冇一刻係唔笑既,,,
|