次次同妳鬥啤果陣都想鍚妳
但又怕妳打我-3-
都唔知點好,,,不過算啦,,,我讀埋下年都可能走嚕,,,
唔知妳會唔會同我講再見呢??
或者唔走既,,,到時睇下點先啦
到時我真係走既話記得同我講再見喎
可惜妳冇QZ<.唔係一定見到T^T