間野都冇咩生意既-3-
去到幫下手汁樓面,拎野比人,間唔中15分鍾先送一次-3-
11點去到,12點先有一單生意-3-...好正啊,得12點半~2點半係有生意既-3-
不過我都慢慢送,多就快少少,少就送慢少少,2點半就食飯,哈,由食到食飽都冇一單生意,
樓面就話多少少,周不時都坐曬人,但外賣就,,,哈哈,少到加零一
由3點~4點半我先做得2單,朱姐就先得一單,所以果間係好正好輕鬆
一日先做得果10幾單030
都唔知點解間野都仲可以做一年-3-勁啊,
不過晚市就好似好多人,,,次次經過都見到D檯都放曬出黎-3-
好彩唔係番晚上姐,唔係我實仆街啦,,,
|