番左3日都係咁,只不過係黑左D姐,,,
都唔一DD,都OK黑-3-,唉,我唔要咁黑啊,,,凸凸凸
聼日仲要番學,同老板講左番晏少少.佢真係好人.
晚上又要果個什麼小學BBQ,,,都唔知聼日點好囉-3-
琴日就氣水,今日係,,,
頭2名留CM者有賓紛樂,,,要見到我先問我喎,唔記得就算,呵呵
唔知依次有邊個呢,唔會又係阿妹掛...一人一次