頂,點解要今日整番好d野啊,什麼燈啊,妖,做咩琴日壞啊
點解今日整好啊,都唔知搞野果條友點解唔整勁d啊
我唔想聼日表演啊,唔想唔想啊
不過唔知聼日會點呢...
筠怡我又做錯野喇,
我又食番啊,我答應過妳唔會再食,但點解今日我仲會食啊
我唔想食啊,有邊個幫到我啊,不過就算係食都唔係食埋聼日,
個話劇完左我就唔會有機會出去食飯,冇機會出去食飯就唔會食,\
所以都係聼日姐,大家唔好用衰既心態睇我啊,
我真係下定決心唔會再食,知道我有食既朋友請提我