妖,天您唔好再落D大雨,唔好再落多D雨
要您落您就唔落,唔要您落您就同我落咁多,您玩野啊
搞到依家日日都屈係屋企,悶都悶死啦
你地又係既,都唔打比我陪我傾計既,我好悶啊,
雨咁大又點出街啊,.快D搵人打比我啊,
識又好唔識又好,打左過黎就傾,電話係我主頁到有,快D打啊,唔係我打您地PATPAT架
我知有邊D黎過架,所以您地唔打過黎唔得架唷XD