今日同之前一樣,,,冇變,都係番工,不過今日我10單都做唔到
好輕鬆啊,,,嘻嘻,
好痛啊,,,番屋企果陣經過「睡道」果到同個拍檔一齊用重波衝落去,
點知,部野震左一下,我失左平衡,抄左,好彩後面有坐果個位,
唔係我連JJ都抄爆啊,,,
依次抄得好靚,唔係好傷,但擦甩皮果D位就好痛,.番到屋企洗白白果陣痛到麻痺左
好痛啊依家,諗住番埋聼日就唔番嚕,去第2到番晚上,起碼唔會黑
筠怡,妳原諒了我嗎?
妳點解咩都要我估,要我心掛掛,
訓教都係到諗妳,諗妳想點,我有時真係唔想估,
妳可唔可以咩都唔好收埋啊,當我係妳一個最好朋友嗎?
係就同我講啦.
|