阿海之前講既笑話
就係,
1間精神病院,個院長同隊長講話想知D病人康復到點,就同佢講話後日去睇佢地
第2日個隊長就問大家想唔想食雞腿
個個都話想食,
於是個隊長就同佢地講,想食都得,聼日你地一字咁企,如果聼到我拍手你地就拍啦,同埋聼到我咳你地就唔好拍,知唔知啊.
第3日,個阮長黎到,見到都OK啊,就好開心,個隊長就拍手,於是個個都拍,嘩,個阮長聼到仲開心啊,心諗,我地間野有舊喇,
所以佢就同大家一齊拍手,突然,個隊長咳喎,所以大家都停左手,個阮長行行下果陣仲係到拍手,
行到最後果陣,最後果個人就一把車埋去講,「仆街,你係唔係唔想食雞腿啊」
謝,
NO.2
有一日精神病阮入面有個護士,佢循循下房果陣見到一個病人係角落到唔知做咩
於是佢就行過去問佢喇,
護士問,你係到做咩啊,
個病人就答,我係到寫信囉,
護士又同佢講,咁叻啊,係到寫信,佢心仲諗,我地間野有得舊喇,
佢又問,咁你係到寫信比邊啊,
病人話,寫比我自己囉,
護士好好奇咁問佢,咁你寫咩比自己啊,
病人就同番佢講,「你都傻既,我都未送比自己又點知寫咩比自己啊」
正唔正睇完都留番個CM啦=]
謝
|