今日已踏入中一最後一年既日子嗎??
出年先能見嗎??
唔濟啊,我唔要啊,冇左珊既笑聲,冇左芝既KAI笑,冇左星既身形
冇左澄既偷襲,冇左日既雞腸,
重點既係,,,您地依個暑假冇左我既行為,您地會過得開心嗎>??呵呵...
不過少左一樣野都唔會開心得去邊,我想快D到9月1啊,想見您地啊
雖然出黎見面ISOK,但,,,個感覺眼係唔同,出黎玩係就係好自己...但係學校一齊比人話,
一齊比人點點點,真係好KAI,
9月1啊,快D黎啦
筠怡比CM我後既回覆
TO,筠怡愛人
對唔住啊,我都知依家我有時係忽略左妳,
但妳聼下我既解釋先得架,,,
點可以一巨野就打沉我架.
|