等待著您的到來
依家日都係咁,,,
好想快D9月1啊,..
動漫其待中.快D到啊,,,
今日撞到事頭婆.呵,
佢話炒人,可能第一個就係我,XD
反正我都諗住番多10日到,
收工見到阿立,金毛風,依D人,仲好似見到街仔-3-