今日,7點就比人打電話嘈醒咗lor!因為2個小學同學話去跑步喎!不過唔緊要既,跑就跑啦!
講起我都好耐冇打blog,希望唔會影響打字既速度啦!
呢排睇開花樣男子日劇,覺得好好睇,仲鍾意入面o個個男主角啊!佢係個D睇耐D先覺得佢靚仔個類型!但係都幾靚仔架!!佢就係松本 潤LA!o係日本唔知出唔出名呢?
我呢個月先開始做暑期作業咋!唔知趕唔趕得徹呢?應該都得既,由今日開始我要比心機做先得架啦!
好掛住1D班甩繩馬騮啊!唔知S.2可唔可以同大部分人一班呢?好想啊!!
今日就打到呢度啦!!886