| «‹ March 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | 31 | |
|
| 2006-10-10 |
今日中文
係到訓覺
英文
係到發呆
PL
係到同細芷講野
VA也是
第二個小息
拎左姨媽本中文書比敏姐
之後姨媽係咁拍佢隻手
佢話男女受受不親
笑死 |
| 刊登時間︰2006-10-10 07:40 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006-10-07 |
琴日成身散晒
去完camp翻黎
好彩唔使做功課
個camp好好玩
-------------------------------
4/10 第一日
今日係第一日去camp
12點3就要出發
係車到同彭彭佢地係到發癲
之後係船到就係到訓覺
等好耐先到長洲
死人杜志文帶錯行路
本來唔係行咁耐
又多斜路
行十分鐘應該就到
去到營個到
放左行李,就要進行第一個活動
6點就食飯
之後我地就休息
8點就到一個荒山野嶺到自己行
條路又長,地圖比例又唔岩
行得好快,比我見到我個組ga人
三個一齊行
之後終於可以沖澡訓覺
不過我地個個係到唔係食野就飲野
後扮訓左陣,就比牙sir拍門話我地唔好再唔訓
就係咁訓左
-------------------------------------
第二日 5/10
琴日冇乜點訓過
今日又咁鬼早起身
好『支力』
做早操。。
好有問題>3<
做完食早操,食早餐。。。
D麵好難食,個個都冇掂過
跟住玩潑水戰
正唷
食午餐
之後我地去行山
條路好崎嶇,又唔可以整爆D泡
幾經辛苦,翻到黎
之後,玩爬水管,兩關,冇咩特別
都係兩個Boy拉Girl上去
之後,玩泰山繩,兩次先得
『火羅』
之後夜晚,唔記左玩咩。
------------------------------------
第三日 6/10
係最後一日
我地玩……
係由兩組人抬上一個七尺高ga山
好好玩
我係其中一個冇擦傷ga人
我地食完午餐,走了
係船到
我地玩轉架船
影到杜志文同林振龍ga訓覺相
哈
-----------------------
為期三日的領袖訓練營之遊,就此完結
|
| 刊登時間︰2006-10-07 07:27 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006-10-03 |
聽日去camp
長洲,唔使上數學
正牙
不過聽聞E個營好辛苦
不過一定好好玩
聽表哥
講個到D糖水好好食
正。正。正
糖水,糖水
I am coming
yeah |
| 刊登時間︰2006-10-03 08:55 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006-10-02 |
琴日同彭彭,細甄,周靖出去元朗買咇咇
點知行下行下就成幾個鐘
如果我唔係同牙媽反面
佢可能會問我
買咇咇都可以咁耐
我E家唔鬼理佢
唔食飯咪唔食lo
我可以三日唔食野
我彩佢都傻
食屎大 |
| 刊登時間︰2006-10-02 03:36 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | »
|