| «‹ July 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
| 2006-09-29 |
好『支力 』牙
好耐冇黎喇
唔知點解好眼訓
星期三去camp
好正牙
不過去長洲,我怕會勾起一個慘事
目擊——
裸體漢
今日中史
miss chiu 講左一句 知恥近乎勇
點知豪哥彈左一句
芝士焗薯蓉
笑爆咀
|
| 刊登時間︰2006-09-29 10:13 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006-09-20 |
今日好累牙
聽日又要補習
成日都咳
唉,又唔見左好多人ge電話
特別安眠藥,一把聲音,可以一訓就訓到第二朝
miss xxx講野一舊舊(特弄此錄音帶)
令人呵欠連天
一聽就想睡
好過食安眠藥
帶,一個只售$20
售完即止。 |
| 刊登時間︰2006-09-20 10:23 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006-09-17 |
傷風一天又一天的嚴重
救命
哈,超
傷風了
痛……
額頭又熱了
噢,
可能又燒了
|
| 刊登時間︰2006-09-17 06:38 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006-09-16 |
唉
今日病了
面青口唇白
除時暈低
救命
星期一早會,都唔知點
我可能會好快扒低
好暈
|
| 刊登時間︰2006-09-16 08:29 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006-09-13 |
今日好大雨牙
涷到我…唉
不過好high
家政有成半班遲到
我地就扣左十幾分
聽日pe男仔要swimming
我地就…哈
講到游水
我只係識沉唔識游
嘩卡卡 |
| 刊登時間︰2006-09-13 08:06 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | »
|