您已經停留了

Got My Cursor @ 123Cursors.com
loveconan
暱稱: №夠愛※
性別: 男
國家: 香港
地區: 觀塘區
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
2011-04-11
2011-03-13
2011-02-04
愛情19(轉自己QQ空間...
2010-12-28
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
RSS 訂閱
RSS Feed


2009-05-12 愉快 分類: 未分類

啊,好耐都冇寫過日誌lor,

不過呢,最近都冇咩野好講嘎,

日日都系甘過,(沉悶)T^T

我還是要努力加油啊,

大家多D來踩踩我啦,

啊,差D唔記得左啦,前晚系母親節啊

祝母親節快樂(哈哈,遲左啦)

我是分隔線
發表時間:2009-05-12 07:15 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  




2009-04-24 開心 分類: 未分類

好嘢!

今日喺放假啊,因為今日學校中五會考當左試場啊!

真好啦!^^

不過呢,系屋企都好悶啊,但唔緊要啦!可以卑自己休息下先嘛

兩個月后考最後一次試啦,我要加油啊!努力,努力

今日就甘多啦,希望大家都每日咁開心!!!!!!!^3^

我是分隔線
發表時間:2009-04-24 07:43 PM  [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  




踩單車 開心 分類: 未分類

哇,掂!掂!掂!

我今日終於可以學識踩單車啊,我闊出去的啦,不過呢,

我的腳就好傷啊,淤曬啦,嗚嗚嗚嗚嗚!!!!!!!!!!!!!!T^T

但係,做每樣野都系有代價嘎!今日第一次踩都算好嘎啦,

今日玩得好開心啊,有8個人去踩,雖然系7男1女,其實女是我某個fd帶來嘎

呵呵,其實都幾好啊!還有今日搞笑左好多野多來!

講翻我踩單車啊,出頭我還是五掂過只,但系,我無師自通,終於學識,哈哈哈^#^

到左還車時,哇,好鬼死累啊,宜家都累緊,過時我地還睇埋(禮儀師之奏鳴曲),都幾好睇wor,

果然得到獎系實至名歸!

好啦,今日就甘啦,88^^

我是分隔線
發表時間:2009-04-14 12:08 AM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  




去camp 愉快 分類: 未分類

halo! 各位我最近無咩打blog tim

宜家我講下我最近點啊,

我最近去左camp啊,係系飛鵝山童軍營

哇,第一日,我地分左team,夜晚要一team人一齊煮飯吃

嘻嘻>.<,雖然D飯好像系有點生,不過都ok嘎......而菜,我地一team人都好努力煮嘎

係努力的表現,o(∩_∩)o...哈哈,傻左lor.......

跟住夜晚訓教啦,我地訓系自己搭營嘎,一個營三人住,我地都好努力學嘎,到左晚上啦

哇,好難訓得覺啊,4點幾就醒左,果陣好大風啊,不過我地個無事,但系我地有點人的營,倒塌啦,

哈哈哈,好搞笑啊,跟住就好安樂訓翻啦,哈哈

第二日,哇,我爬到好高嘎爬石啊,我第一次甘勁,卑自己獎勵下先,

唉,返到屋企超累啊,今日都好累嘎,不過沒有翻來甘累啦,就甘多啦。

我是分隔線
發表時間:2009-04-10 10:11 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  




今年的生日 開心 分類: 未分類

今日係我生日啊,日子過得真系快啦!

今日甘岩都係家長日啊,哈哈~~~~

不過呢,家長日我要去當值嘎,但係我無去啊,真係好對五住我班會員啊

係度講聲:對唔住~~~

見完家長後,我同老豆去買生日蛋糕,岩岩吃完,屋企人話唔好吃wor,搞到我

心情down曬,但系呢,唔緊要啦,一年一次啊,我覺得有蛋糕吃已經好好啦

今日亦都有好多人同我講生日快樂,我好開心啊

希望我下年都可以甘開心甘過啦,嘻嘻,現在在祝自己生日快樂

(我因為屋企無打火機,所以用左電筒來做蠟燭,哈哈,好搞啊)

我是分隔線
發表時間:2009-04-06 11:13 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]