| «‹ January 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2009-05-12  |
分類: 未分類 |
啊,好耐都冇寫過日誌lor,
不過呢,最近都冇咩野好講嘎,
日日都系甘過,(沉悶)T^T
我還是要努力加油啊,
大家多D來踩踩我啦,
啊,差D唔記得左啦,前晚系母親節啊
祝母親節快樂(哈哈,遲左啦)
我是分隔線 |
| 發表時間:2009-05-12 07:15 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009-04-24  |
分類: 未分類 |
好嘢!
今日喺放假啊,因為今日學校中五會考當左試場啊!
真好啦!^^
不過呢,系屋企都好悶啊,但唔緊要啦!可以卑自己休息下先嘛
兩個月后考最後一次試啦,我要加油啊!努力,努力
今日就甘多啦,希望大家都每日咁開心!!!!!!!^3^
我是分隔線 |
| 發表時間:2009-04-24 07:43 PM [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
踩單車  |
分類: 未分類 |
哇,掂!掂!掂!
我今日終於可以學識踩單車啊,我闊出去的啦,不過呢,
我的腳就好傷啊,淤曬啦,嗚嗚嗚嗚嗚!!!!!!!!!!!!!!T^T
但係,做每樣野都系有代價嘎!今日第一次踩都算好嘎啦,
今日玩得好開心啊,有8個人去踩,雖然系7男1女,其實女是我某個fd帶來嘎
呵呵,其實都幾好啊!還有今日搞笑左好多野多來!
講翻我踩單車啊,出頭我還是五掂過只,但系,我無師自通,終於學識,哈哈哈^#^
到左還車時,哇,好鬼死累啊,宜家都累緊,過時我地還睇埋(禮儀師之奏鳴曲),都幾好睇wor,
果然得到獎系實至名歸!
好啦,今日就甘啦,88^^
我是分隔線 |
| 發表時間:2009-04-14 12:08 AM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
去camp  |
分類: 未分類 |
halo! 各位我最近無咩打blog tim
宜家我講下我最近點啊,
我最近去左camp啊,係系飛鵝山童軍營
哇,第一日,我地分左team,夜晚要一team人一齊煮飯吃
嘻嘻>.<,雖然D飯好像系有點生,不過都ok嘎......而菜,我地一team人都好努力煮嘎
係努力的表現,o(∩_∩)o...哈哈,傻左lor.......
跟住夜晚訓教啦,我地訓系自己搭營嘎,一個營三人住,我地都好努力學嘎,到左晚上啦
哇,好難訓得覺啊,4點幾就醒左,果陣好大風啊,不過我地個無事,但系我地有點人的營,倒塌啦,
哈哈哈,好搞笑啊,跟住就好安樂訓翻啦,哈哈
第二日,哇,我爬到好高嘎爬石啊,我第一次甘勁,卑自己獎勵下先,
唉,返到屋企超累啊,今日都好累嘎,不過沒有翻來甘累啦,就甘多啦。
我是分隔線 |
| 發表時間:2009-04-10 10:11 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
今年的生日  |
分類: 未分類 |
今日係我生日啊,日子過得真系快啦!
今日甘岩都係家長日啊,哈哈~~~~
不過呢,家長日我要去當值嘎,但係我無去啊,真係好對五住我班會員啊
係度講聲:對唔住~~~
見完家長後,我同老豆去買生日蛋糕,岩岩吃完,屋企人話唔好吃wor,搞到我
心情down曬,但系呢,唔緊要啦,一年一次啊,我覺得有蛋糕吃已經好好啦
今日亦都有好多人同我講生日快樂,我好開心啊
希望我下年都可以甘開心甘過啦,嘻嘻,現在在祝自己生日快樂
(我因為屋企無打火機,所以用左電筒來做蠟燭,哈哈,好搞啊)
我是分隔線 |
| 發表時間:2009-04-06 11:13 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | »
|