| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2009-02-06 |
分類: 未分類 |
今日去camp啦
系下午5點之前去到集合啊,真系好期待啊!
不過呢,可能星期六翻來就累死啦,嗚嗚嗚嗚嗚
其實我最期待最期待嘎系星期六又可以同敏b and距嘎fd呀思去玩啊,
雖然昨晚我對呀思講D野嘎語氣系重D,距同敏b都話得我好岩嘎,我有D唔好嘎野,
我一定會改嘎,希望呀思五好對我有壞印象啦,嘻嘻,又可以識多個fd啦!!!
我是分隔線 |
| 發表時間:2009-02-06 01:22 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2009-02-05 |
分類: 未分類 |
今日有係一日無聊嘎一日,
做人真系無聊,但我做人卻卑女仔覺得我系好煩過種人wor,真系悲觀!
唉!~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
點解我要系一個煩人啊,做凡人米好咯,點解系一個煩人啦,嗚嗚嗚嗚
幾時我先可以變反一個凡人呢,唉~~~~~~~~~~~~~~
我是分隔線 |
| 發表時間:2009-02-05 08:54 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2009-02-03 |
分類: 未分類 |
今日都幾悶嘎
不過呢,都快要返學lor,又要等到復活節先放啦
如果我再放假我一定翻大陸,今日11點幾飲茶飲到下午3點幾,勁耐啊
不過呢,今晚可以打邊爐,又有好野吃啦。YO------------------------------
打甘多先
我是分隔線 |
| 發表時間:2009-02-03 05:54 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2009-01-31 |
分類: 未分類 |
唉,原本黎篇新日誌琴日update嘎
但系我臺腦五生性啊,突然死機,可憐~~~
唯有宜家寫翻啦^0^
琴日我同我個fd去做UA度睇火影忍者,我第一次去戲院度睇卡通嘎,
一開場就開始大戰,D聲音震到心度,勁——————
首結尾曲都勁好聽嘎=},吖,達到黎度啦,唉,放假有時真系好悶啊
我是分隔線 |
| 發表時間:2009-01-31 03:51 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 愛情(11)之珍惜 |
分類: 未分類 |
最近都冇update我blog
我就卑大家睇下我嘎新作啊,卑點意見啊!^0^
珍惜,這個詞語大家都知道啦,但背後的意義不是每個人都明白得了,人要經歷一些事,失去一些東西,才會懂得什麼是珍惜,但失去的時候,總會令人惋惜,就好像失去了再也不能回來,那人就會想“為什麼我不好好珍惜呢,卻要毀了它。”不過就因為失去過一次,才會令下一次更加珍惜,不想失去,愛也是一樣失去啦,就沒有可能再回來了,在失去的那一剎那,就好捨不得,但到了新的一段感情後就更加的珍惜它啦,所以珍惜一樣東西或感情是一種很難得事,大家覺得是不是呢?
我是分隔線 |
| 發表時間:2009-01-29 11:43 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | »
|