您已經停留了

Got My Cursor @ 123Cursors.com
loveconan
暱稱: №夠愛※
性別: 男
國家: 香港
地區: 觀塘區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2011-04-11
2011-03-13
2011-02-04
愛情19(轉自己QQ空間...
2010-12-28
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
RSS 訂閱
RSS Feed


2009-02-06 分類: 未分類

今日去camp啦

系下午5點之前去到集合啊,真系好期待啊!

不過呢,可能星期六翻來就累死啦,嗚嗚嗚嗚嗚

其實我最期待最期待嘎系星期六又可以同敏b and距嘎fd呀思去玩啊,

雖然昨晚我對呀思講D野嘎語氣系重D,距同敏b都話得我好岩嘎,我有D唔好嘎野,

我一定會改嘎,希望呀思五好對我有壞印象啦,嘻嘻,又可以識多個fd啦!!!

我是分隔線
發表時間:2009-02-06 01:22 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]




2009-02-05 分類: 未分類

今日有係一日無聊嘎一日,

做人真系無聊,但我做人卻卑女仔覺得我系好煩過種人wor,真系悲觀!

唉!~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

點解我要系一個煩人啊,做凡人米好咯,點解系一個煩人啦,嗚嗚嗚嗚

幾時我先可以變反一個凡人呢,唉~~~~~~~~~~~~~~

我是分隔線
發表時間:2009-02-05 08:54 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]




2009-02-03 分類: 未分類

今日都幾悶嘎

不過呢,都快要返學lor,又要等到復活節先放啦

如果我再放假我一定翻大陸,今日11點幾飲茶飲到下午3點幾,勁耐啊

不過呢,今晚可以打邊爐,又有好野吃啦。YO------------------------------

打甘多先

我是分隔線
發表時間:2009-02-03 05:54 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]




2009-01-31 分類: 未分類

唉,原本黎篇新日誌琴日update嘎

但系我臺腦五生性啊,突然死機,可憐~~~

唯有宜家寫翻啦^0^

琴日我同我個fd去做UA度睇火影忍者,我第一次去戲院度睇卡通嘎,

一開場就開始大戰,D聲音震到心度,勁——————

首結尾曲都勁好聽嘎=},吖,達到黎度啦,唉,放假有時真系好悶啊

我是分隔線
發表時間:2009-01-31 03:51 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]




愛情(11)之珍惜 分類: 未分類

最近都冇update我blog

我就卑大家睇下我嘎新作啊,卑點意見啊!^0^

 

珍惜,這個詞語大家都知道啦,但背後的意義不是每個人都明白得了,人要經歷一些事,失去一些東西,才會懂得什麼是珍惜,但失去的時候,總會令人惋惜,就好像失去了再也不能回來,那人就會想“為什麼我不好好珍惜呢,卻要毀了它。”不過就因為失去過一次,才會令下一次更加珍惜,不想失去,愛也是一樣失去啦,就沒有可能再回來了,在失去的那一剎那,就好捨不得,但到了新的一段感情後就更加的珍惜它啦,所以珍惜一樣東西或感情是一種很難得事,大家覺得是不是呢?
我是分隔線
發表時間:2009-01-29 11:43 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]