今日好早表演,好攰好攰,唔知c叔點解唔返呢~~~ 返到去換好衫去食嘢~~~啦,好肚餓啊>.< 再同d朋友仔行街街,好開心啊!! 不過上網見到人哋個bolg鬧c叔,個心好唔舒服啊~~>.< 人哋的心機換嚟只係比人鬧