我決定左啦..我一定要係la3日做晒3本既暑期呀!
我唔會再打球住
so我要加油做晒佢
就黎要返去睇升咩班
我la家既感覺係好唔想同佢地分開呀
同佢地一年..
一年我地都有好多既趣事
我地仲有好多同學都好有義氣
e.g:有我地上堂既老師黎緊..佢通水叫晒我地安靜
又有一次..有人玩黑板有個同學想同我地認
但係老師知道唔係佢做既
之後個老師話
無人認既話
就一人個一x點(唔係好野)
之後佢收晒d paper
就話仲有人認就搵佢
不過無
最後佢話因為無證據...
so唔記
之後我地勁開心
la家諗返起..
我地既事.都好開心
但係9月我地就要分開啦
雖然我地有d同學會係一齊
但係有d都唔會
so係到講定
我希望我地1e班既同學個個
成績,學業樣樣好
希望同返成班男仔一齊呀
我諗我想她同我一班
她:(唔講得)
不過如果我可以有個願望.係會成真既
都係會希望我地全班一齊升中二..同一班><!
|