今日好唔開心
今日打打下球..點知..好像想下雨..雨左幾下..
又唔落啦
今日打左好云球呀..
係唔玩d15分同out
我之後返屋企..
我同人地玩爆爆王..
我地成日一齊死...笑死我地xDD
« | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | »