2006-09-19
今日上上下堂.成班係到訓呀...但係都無人話我地
之後我地訓到小息..
超正呀,..
呵呵..無人話
呵呵
« | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | ... | 24 | »