今日係4月6號" 星k1呢'' 係上體育堂的1個好日子.. 旦是卻下雨了,,;; 難道個天都唔中意我..?!'' 唉~'
化學" 小測.. 33條選擇題.. 0咀了..
物理" e然上課' e然做題.. '
語文x2" 作文. . 0了.. 第1次作文超出時間呢''~
數學" 對題..' 煩了.''
下奏".. 買了小東西食''' 反家幫哥x2煮食的..' than. 電腦挽到10個字山機了..'
數學" 對題..做題..又是如此般了.
體育x2' 因為下雨的原故.. 老師們決定讓我們高1和高2來1次排球比賽'' .. 結果都是我方高1嬴得最多呢.. 不過有1場恨不甘.. 就這樣輸了1分..' 算了吧'' 最重要是過程..'
督課.. 太好了.. 上化學呢'' 而老師所說的課文內容我都懂呢.. 還真高興.. '
放學.. 反家努力畫英文海報.. .' 太好了.. 不足3個小時已經完成..' '
好NA.. 1切已經完NA.. 我要比心機讀書NA.. 加油啊..'
我唔要同湯同mok欣1齊讀高1啊~.. 死都要升高2~ @@
今天的日記完了..''~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
|