今日好悶呀,,,,
玩左成日電腦,,,,,
因為呀媽返左大陸.,,,,
好free,,,但係唔可以出去
有d無奈啦,,,
不過26我一定會出去既,,,
同橫洲p.6既人一齊玩喎,,,,,超耐冇見啦
唔知佢地個樣有冇咩唔同呢,,,,
哈哈!,,,會唔會樣衰左架,,,,,,(好奸)
我淨係見過衰妹&輝&肥佬&eating咋,,,
其他都唔知點添,,,,,有d想快d到哇!!
---------------------------------------------------------------------
好耐冇打歌詞啦,,,,,
唔知打咩好.,,,聽日先打啦
哈哈,,,好廢既廢話
|