今日都幾好玩呀,,,
好多人出左去//..
跟住係咁係到玩,,,,,,,
係朗屏留左好耐,,,
之後返橫洲,,,,,
哈哈,,,,,又踢開左個門....
之後又係到癩左一陣....
又走左啦..../又去左朗屏天台個到玩
真係無聊,,,,不過都真係幾好玩
最衰呀梅唔黎得呀,,,,,,
唔係一定會重好玩呀!
玩完之後,,,,,,唔曉,芬,奶文都走左]]]
我地就去左水邊食面,,,,正呀!!
今日過得好開心哇!