YEAH,,,,,上到網啦,,,
好玩呀,,,,一起身就on msn,,,
on到哇,,,超開心的
跟住又有蛋”達”食,,,超正(好似變左呀king)
迷上左個到既蛋”達”.....
聽日要再食呀,,,!!
跟住,,,,,開始溫書....英文既vocabulary....超多
之後溫完lu,,,,,就冇再溫啦...
慘啦....1&2號唔得閒冇得溫,,,咁姐係得返3日
重有6科呀,,,我一定要好好好好努力先得呀,,,,
一日溫兩科,,,跟住1&2號夜晚複習,,,,,,
希望考得ok啦,,,,,,,,今晚都要同中文開場戰爭,,,,
唔睇電視啦!一定要得呀,,,唔可以比某個人講中架!!
我更加唔可以比個成日笑我差既人再笑我呀,,,,(講到好似懶係野咁,,,)
不過真係唔可以呀,,,,睇住黎啦!!!
|