今日考兩科,,,ELA&IH,,
好激氣,,,琴日溫左好耐IH!,,點知佢出得咁少係書,,,,,頂
阻我時間,,令到我冇溫到ELA既歌詞,,,
識得好少咋.,,,,,,考完之後去食面
超正呀,,,,,食完之後就返屋企,,,
之後EATING叫我出去食野,,,
點知變左傷膝青年
傷得好重期待考完試,,,,
要好好加油呀