今日聆聽好難呀,,,,,
係,,,,個耳筒又傻下傻下,,,,,,,
好多沙沙聲 ,,,,
唔係好掂,,,,,
聽日返十點哇,,,,
超開心的,,,,
哈哈.......不過唔想考試,,,我好驚考得唔好
對呀媽唔住,,,,,,
希望好d啦,,,,加油,,,大家都加油~