我開始恨我自己,,,,
因為我次次話要溫書,,,
但係我都係唔得,,,次次都係咁,,,,
點解,,,,,,,,我真係一個100%白羊座,,,,
超級三分鐘熱度,,,,,,,我真係唔鐘意自己咁,,,,,,
聽日考試啦,,,,,我今夜要好好好好好加油呀!!!!!
十卜十卜十卜十卜自己,,,,,,,