今日一早起身就係到溫is d英文,,,,,
溫左一陣就放棄左啦,,,,因為唔想溫呀,,,
到左12點到,,,,,呀媽叫大家姐起身,,,,
因為ling既一句,,,不如今日去行街,,,就真係去左行街,,,,
之後呀媽就突然講一句,,,,
不如買數碼相機呀,,,,,
唔知做咩,,,真係買左部,,,,今日成日都好無奈,,,,,
我以為呀媽講下架咋,,,,
不過超happy的,,,,,,,
今日係31號,,,,聽日就係新既一年,,,,,
我好希望明天會更好,,,
講返呢一年........真係唔知點,,
有開心既,,,,超唔開心既,,,,
都過左lu,,,其實我都好開心入左1d架,,,,
我識左好多fd,,,,,
真係好鐘意同1d既人玩,,,好開心,,,,.
除左1d既人,,,,,重有1a,,1b....1c.....重有1e....
都識左好多人........好愛你地每一個.,,
其實重有橫洲既人,,,,你地好多人都陪左我過6年,,,,
梅,,,,,芬,,,,琴,,,,eating,,,,,,,你地4個真係我好好好好既fd,,,
你地都對我好好,,,,你地陪過左好多野,,,好似呀輝個時咁,,,,
多謝你地原諒我成日喊,,,,重對我好好,,,,,,,,超超超超thx~
希望大家都好開心咁過每一日.,..
我都祝自己唔好再喊
|